عشق مامان و بابا

غربالگری اول

1394/1/26 7:53
نویسنده : شیما - ماجد
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ... سلام عشقم

ببخشید این چند وقت این قدر حالم بد بود نیومدم برات بنویسم ... کلی تعریفی برات دارم

اول اینکه سال 1394 من یه مادر بودم و نی نی تو دلم بود ... دوم اینکه سال تحویل رو همگی پیش هم بودیم و ... خیلی خوش گذشت.بابایی برات عیدی خرید یه ست لباس خوشمل محبت

روز 5 عید من و شما و بابایی از خونه خاله شهرزاد راه افتادیم رفتیم سمت بیمارستان کسری ... رفتیم برای غربالگری اول ... وای خیلی شلوغ بود خیلی خیلی خیلی خیلی ساعت 8 اونجا بودم ساعت 12 نوبتمون شد ... با بابایی رفتیم تو و ووووووووووووووووای اون صورت خوشملتو دیدیمممممم ... عزیزم نمیدونی چه لحظه ای بود مامان خوشملم ... بابایی کلی ذوق کرده بود ... اولین چیز که دیدیم دستای نازت بود گلممممم 

ضربان قلب 152

قد 5.8 mm

قربونت برم گلممممممم

بعد روز 9 عید رفتیم شیراز ... البته من جمعه با شما با هواپیما رفتم بعد بابایی فرداش با ماشین اومد خندونک

وای مامانی خیلی شیراز خوش گذشت خیلی ... دومین مسافرت من و شما باهم بود

پسندها (1)

نظرات (1)

عاطفه و بهزاد
5 اردیبهشت 94 14:43
سلام دخمل شهريور خوفي؟؟ عاطفه ام تو ني ني سايت خوشحالم اينجايي به منم سر بزن خيلي خوشحالم ايشالله زود زود سالم و سرحال دنيا بياد چشم عزیزم ... ممنونم گلممممممممممم انشالله زودی فرشته گلت برگرده تو دلت جیگر