عشق مامان و بابا

اولین نشانه هایی که داری خودتو به ما نشون میدی

1393/11/20 11:16
نویسنده : شیما - ماجد
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

الان 6 هفته و 1 روزمه

درست وقتی 5 هفتم تموم شد ... حالت تهوعام شروع شد ... اولش گفتم شاید کمه و زودی تموم میشه ... ولی هی رفته رفته بیشتر و بیشتر شد عزیزم ... و شما هی خودتو بیشتر به ما نشون دادی ... مامان قربونت بره الهی ... به خدا خیلی نزدیکی از خدا بخواه حال مامانی و زودی خوب کنه تا بتونم بیشتر بهت برسم 

راستی دیروز 19 بهمن تولد بابا ماجد بود ... من از طرف شما براش کیک خریدم ... و پیغامتو بهش رسوندم

تولد بابا ماجد

مامانی خیلی مراقب خودت باش و زودی بپر بقلم محبت

پسندها (2)

نظرات (2)

محمد
20 بهمن 93 11:30
سلام وبلاگت خوبه،با من تبادل لینک کن تا بازدیدت بیشتر بشه منو با عنوان بهترین وبلاگ تفریحی لینک کن برام نظر بذار همون روز لینکت کنم با همه نوع وبلاگ و سایت تبادل لینک میکنم منتظر حظور گرم شما هستم یا حق
محمد
21 بهمن 93 13:42
سلام با وسایل جدید " آماده سازی کیک و دسر " بروزم. به ماهم سر بزن.