عشق مامان و بابا

اولین نشانه های اومدنت عزیزم

1393/11/14 12:29
نویسنده : شیما - ماجد
144 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 3 بهمن ... ساعت 4 عصر وقتی بابایی خواب بود ... شیطون گولم زد و رفتم بی بی چک گذاشتم ... چشمامو بستم ... دیدم بـــــــــــــــــــــــــــله سریع دو خط شد ... شما اومدی تو دل مامانی ... چه لحظه قشنگی بود ... خدایا نصیب این لحظه قشنگو نشون همه کسایی که منتظر نی نی هستن بکن ... الهی آمین

نی نی خودشو نشون داد

 

منم سریع اومدم بیرون ... رفتم پیش بابایی که خواب بود ... تازه هم خوابیده بود ... بیدارش کردم .. ترسید ... گفتم مگه باباها این قدر میخوابن خندونک ... بی بی چک و نشونش دادم و اونم از خوشحالی همش منو میبوسید و میگفت خدایا شکرت 

فرداشم رفتم آز بتا دادم که ... 200 بود و دیگه مطئن شدم شمااااااااااااا تو دلمی 

مامانی خیلی خوش اومدی جشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)